HTML

Motoros futár Londonban

1.5 hónapja vagyok motoros futár Londonban. Izgalmas munka úton egy cél felé....

Friss topikok

  • motoros-futár: Sziasztok én Budapesten dolgozom mint egy motorosfutár,itt elég szar az élet és nincs meló.Semmi é... (2010.12.05. 21:52) south west london
  • vacak: Mi ez a lazasag? Legalabb csinald meg hogy kapjak egy hirlevelet ha frissites van, mert mindig csa... (2008.07.08. 09:22) for Kálmán
  • LajosPataki: Ha nem is pár nap alatt, de igen, hamar átáll az ember. Azért ritkán még mindig előfordul, hogy ba... (2008.06.12. 23:07) black wednesday
  • LajosPataki: Aha! Ez pedig az Abbey Road, balra az első kapu az Abbey Studio. (Az előző képem) Itt vették fel B... (2008.06.12. 19:56) heat
  • LajosPataki: Azert nem mindig, ma kisutott a nap haromszor:) Egyebkent jol gondolod, remek kis motor volt. Ott... (2008.06.03. 01:10) welcome back

Linkblog

Archívum

straighten one`s affairs

2008.06.12. 23:00 LajosPataki

 A napokban nem volt valami villám a net, nem volt kedvem írni félóra per klikkel.
Szerdán muszáj volt a rendőrségen kezdenem, egy hete múlt a balesetem és pont ennyit adtak, hogy bevigyem a biztosítási papírt. Előtte már voltam bent, akkor adtak egy papírt, hogy ezt töltsem ki. Három oldal hülyeség, nem sok kedvem volt hozzá, ráadásul azt írták, hogy ez akkor kell ha nem volt jelen rendőr vagy mi. Nem is töltöttem ki. Na szóval, szerdán munka előtt ott téblábolok, rendőr csajszi azt sem tudja mi van. Én sem. Kijön egy rendőrbácsi is, elkezdenek beszélni, egy büdös kukkot sem értek. A lényeg, hogy mégis ki kell tölteni azt a papírt. Oké, rohanok haza, előtte még beszólok az irodába, hogy később kezdek. Szerencsére Dave itthon van, segít... 9re kész is, gyorsan vissza. Csajszin látom, hogy továbbra is zavarban van, nem nagyon tudja, hogy mit kell csinálni. Közben bejön egy civil valaki, felismerem benne a főnök zsarut aki kint volt a balesetemnél! Hurrá, legalább egy kis segítség! Pár perc míg rájön ki vagyok mi vagyok, oké, magyaráznak valamit, mondja, hogy nem kell az A papír, elég a biztosítási is. Blablablabla... nem értem. Majd blablablabla. Kiderül, hogy nem kell SEMMI, ÜGY LEZÁRVA! Mi van?! Sorry, say again, please! Jól hallottam, vége! Sarkon fordultam és gyorsan eljöttem! Nem tudom, hogy hogyan és miért, a lényeg, hogy vége! Nagyon örülök. A nap további része is tökéletes lett. Az utolsó meló a Temze torkolatnál volt, British Petroleum, bazi nagy gyár. Rég láttam már ennyi csövet egy helyen:)


Ma a City-ben kezdek, nem maradok sokáig szerncsére. Az idő is jó, mindig esőre áll, nincs nagyon meleg. Nem is történik semmi, unalmasan, kevés melóval zárom a napot. Még szólnak, hogy holnap SW1-ben kezdek és irány Gatwick, reptér. Priority. Na, hátha jobb lesz a holnap!


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://motorsfutar.blog.hu/api/trackback/id/tr45517395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása